You are using an outdated browser. Please upgrade your browser to improve your experience.

Office Manager

GD Medical is een specialistische groothandel in medische producten en distributeur van tal van hoogwaardige en innovatieve producten. We hebben een breed internationaal netwerk met leveranciers en klanten binnen en buiten Europa. We willen niet slechts producten verkopen, maar helpen het verschil te maken in het bieden van de meest optimale zorg en het beheersbaar houden van zorgkosten.

 

Ben jij een regelaar, organisator, klantgericht en kun je goed het overzicht bewaren? Dan zoeken wij jou!

 

In deze functie ben jij een echte duizendpoot, waarbij je met jouw enthousiasme elke collega en bezoeker een glimlach bezorgt én zorg je ervoor dat iedereen goed zijn werk kan doen. Je werkzaamheden bestaan uit administratieve taken als het inkopen van kantoorartikelen en de bedrijfslunch, maar ook uit het plannen en organiseren van uitjes voor het personeel en het ontvangen van gasten. Kortom, in deze functie is écht geen dag hetzelfde!

In deze functie ben je onderdeel van het Customer Service team en rapporteer je direct aan de Operations Manager.

 

Wat doe je als Office Manager bij GD Medical?
• Je bent in deze functie het visitekaartje van onze organisatie, jij ontvangt bezoek en zorgt dat iedereen zich welkom voelt.
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor uiteenlopende vragen, zowel op kantoor als via e-mail en telefoon.
• Je bent klantgericht en zorgt dat je elke klantvraag naar tevredenheid oplost.
• Je bent een echte regelaar én kunt goed plannen; van de bedrijfslunch tot het boeken van vluchten en hotels.
• Je verricht administratieve taken en bent verantwoordelijk voor facilitaire zaken, zoals het op orde houden van de kantoorvoorraad en de gezamenlijke ruimtes.

 

Hier herken jij jezelf in:
• Jij bent professioneel, klantvriendelijk en representatief.
• Je bent een doener, kunt snel schakelen en bent een kei in plannen en organiseren.
• MBO werk- en denkniveau, opleiding bij voorkeur in een administratieve richting.
• Minimaal 2 jaar werkervaring in een klantgerichte functie.
• Goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in Nederlands en Engels.
• Goede kennis van MS Office en daarnaast is kennis van een CRM-systeem een pré.

 

Wat bieden wij?
GD Medical biedt een veelzijdige job met ruimte voor eigen inbreng en veel verantwoordelijkheid en vrijheid binnen een dynamische, informele en open omgeving. Een goed salaris en prima secundaire voorwaarden, met onder andere een gezamenlijke lunch en vrijdagmiddagborrel maken deel uit van je arbeidsvoorwaardenpakket.

 

Als deze baan op jouw lijf is geschreven, willen we dit heel graag weten! Je CV en motivatie waarin je uitlegt waarom dit jouw baan is ontvangen wij graag per mail naar vacature@gdmedical.nl onder vermelding van je naam en functie “Office Manager”.

 

Mocht je vragen hebben dan kun je deze stellen aan Jolien Oosterhof (HR Officer). Dit mag bij voorkeur per e-mail naar hr@gdmedical.nl of telefonisch via 040-3031090.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld.
Assessment kan onderdeel uitmaken van onze procedure.

Reageren op deze vacature

Cookie-en Privacyverklaring

We gebruiken cookies om het functioneren van onze website te verbeteren. De gegevens worden volledig anoniem verzameld. Meer weten? Bekijk onze Cookie-en Privacyverklaring